کیش for Dummies

Wiki Article

اگر به دنبال سفری ارزان هستید، بهتر است در فصل تابستان به گشت و گذار در این جزیره بپردازید و اینکه از تفریحات آبی لذت ببرید. در ادامه دو فصل پاییز و زمستان شرایط برای سفر به کیش بسیار عالی است، اما از لحاظ هزینه اقامت و خورد خوراک بیشتر از ماه های دیگر است.

راهنمای سفر به کیش را با جاهای تفریحی این جزیره ادامه می‌دهیم. تفریحات کیش از بخش‌های جدانشدنی سفر به این جزیره است و در این سفر حداقل یکی از تفریحات این جزیره به‌خصوص تفریحات آبی آن را امتحان کنید و تجربه هیجان و آدرنالین را از دست ندهید.

خیلی از ساکنان جزیره کیش خودشان هم به این رستوران می‌روند و از غذاهای خوش‌‌طعم آن شبی پرخاطره می‌سازند.

در پیست دوچرخه‌سواری هتل ترنج از دوچرخه‌سواری لذت ببرید، در انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌های آن غذاهای سنتی کیش لذیذی دریایی نوش جان کنید و اگر هم اهل بازی هستید از سالن بازی ساحلی هتل غافل نشوید.

هتل ۴ ستاره آرامیس هم یکی از بهترین هتل کیش کاملا نوساز است. اگر اهل خرید هستید موقعیت این هتل در نزدیکی به مراکز خرید کیش می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

تور کیش لحظه آخری برای آن‌هایی که چمدانشان برای سفر آماده است، بهترین گزینه به شمار می‌رود. زمانی که فروش تور کیش آژانس‌های مسافرتی به حد نصاب نمی‌رسد، قیمت آن را کاهش می‌دهند تا ظرفیت تکمیل شود. در این میان آن‌هایی که آماده سفر هستند با خرید تور لحظه آخری کیش حسابی برد می‌کنند.

بیشتر تفریحات کیش با هیجان آمیخته شده‌اند و یکی از جذاب‌ترین آن‌ها جایروکوپتر کیش است. جابروکوپتر یک هلی‌کوپتر کوچک ملخی است که فرصت تماشای جزیره از ارتفاع را فراهم می‌کند.

مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید دامون، پانیذ، ونوس، مروارید و… از جمله مراکز خرید کیش هستند.

کتاب‌های تاریخی می‌گویند که جزیره کیش از زمان هخامنشیان بخشی از ایران بوده تا اینکه با گسترش اسلام خلفای اموی بر این جزیره مسلط می‌شوند

اگر هم نخواهید با تور کیش به این جزیره سفر کنید، کافی است بلیط کیش را بخرید، هتل کیش را رزرو کنید، چمدانتان را ببندید و راهی شوید.

ماجراجویی با خودروهای شاسی‌بلند در زمین پر از پستی و بلندی از دیگر جاذبه های تفریحی کیش است. این جزیره با مجموعه پارس سافاری، میزبان طرفداران هیجان و آدرنالین است و شما را به گشت‌وگذار در مناطق خاص و پرفرازونشیب جزیره دعوت می‌کند.

حالا در این مقاله از زیر و بم کیش، جاهای دیدنی کیش تفریح‌های کیش و خلاصه هر کاری که باید در این جزیره انجام بدهید برای شما درباره سفر به کیش از تهران می‌گوییم.

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش از زیباترین جاذبه‌های تاریخی کیش است که قدمت آن در حدود ۲۰۰ سال تخمین زده شده است. این خانه از زیباترین جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود و در راهنمای سفر به کیش نمی‌توان از معرفی آن غفلت کرد.

کلوپهای غواصی پس از دریافت هزینه هیچگونه وجهی رو به سادگی پس نخواهند داد

Report this wiki page